FESTA FI DE CURS DE CICLES FORMATIUS

El passat 15 de juny es va realitzar per primer cop al nostre centre una festa  fi de curs dels alumnes dels Cicles Formatius.

Així que després de l’entrega de les notes els alumnes dels cicles formatius de grau mitjà i superior  passaren al gimnàs on s’havien  preparat unes taules amb el pica-pica, en el  que havien col·laborat tots els alumnes de cicles; però abans de tot és van fer diversos parlaments.

En primer lloc agafà la paraula la Cap d’Estudis Esther Barceló comentant la finalitat d’aquest acte i en què consistien els premis a l’excel·lència que s’havien de donar el dia d’avui. Parlà de les vivències personals durant aquest curs i que aquest pas pel centre deixava una empremta tant en els alumnes com els professors.

Després agafà la paraula el Cap de Departament Llorenç Benaches qui va parlar sobre aquest moment tan especial que quedaria enregistrat en la memòria de tot alumnat i que donava pas a una nova etapa en la vida dels estudiants ja fora al mon universitari com al món laboral.

Finalment prenguè la paraula l’alumna de Documentació Sanitària Karen Gabriela Castro que va parlar del seu pas pel Sales.

En acabar es van donar els premis a l’Excel·lència de Sales que van recaure en els alumnes:

David Alfonso Hermoso (Documentació Sanitaria)
Maria Belen Arana (Higiene Bucodental)
Carles Caro Pavón (Dietètica)
Juana Navarro Ceutar (Cures d’Auxiliars d’Infermeria)
Elisabeth López Pérez ( Farmàcia i Parafarmàcia).