FESTA FI DE CURS CICLES FORMATIUS

Divendres 7 de Juny es va celebrar la festa fi de curs del cicles formatius. Es va preparar l’acte de lliurament de premis i diplomes al Gimnàs del centre i posteriorment es va continuar amb la festa a la zona dels porxos amb el pica-pica.

L’alumnat de 1r de Farmàcia Tarda, va participar en la confecció de la cartell que va presidir l’acte a l’escenari del gimnàs. Entre d’altre alumnat voluntari i el professorat es va acabar d’enllestir la decoració de la resta del gimnàs i la zona dels porxos on es va poder gaudir d’un pica-pica amb fil musical.

Posterior al lliurament de notes, l’alumnat va anar per grups al gimnàs on estava tot preparat. Després del discurs inaugural de la festa presentat per la cap d’estudis de CF l’Àngela Güell, es va procedir al lliurament dels premis a l’excel·lència, que reconeixen a aquells alumnes amb la qualificació mitjana més alta en acabar el cicle. Se’ls lliura a més un diploma i un val de compra pel FNAC.

Al lliurament van participar la cap de departament, la Marina Subirats i la Coordinadora de FCT, la Remei Quesada juntament amb les tutores dels grups classe dels guanyadors/es, que van ser:

CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria: Marta Clemente Gorgas.
CFGM Farmàcia i parafarmàcia: David Bermejo Silvan.
CFGS Dietètica: Ariadna Guerra Defez.
CFGS Higiene bucodental: Daniel Conejero Ferez.
CGFS Documentació i Administració sanitàries: Julieth Rocha Ramírez.

La presentació, coordinació de lliuraments i gestió musical va ser a càrrec dels professors: Emili Marín, Carles Juan i la Guiomar Maldonado.

Van anar pujant a l’escenari tots els grups que finalitzen els seus estudis i per tant es graduen. Per a cadascun dels grups es va reproduir una cançó que havia sigut prèviament escollida pel grup com a representació del mateix. La professora Pepi Marcos i els tutors i tutores de cada grup van col.laborar a lliurar els birrets de graduació a l’alumnat.

Posteriorment va ser el torn dels grups de 1r curs, a qui se’ls va lliurar un diploma especial, que consistia en un Pla de Medicació particular segons la prescripció a cada cicle.

Vam arribar als moments d’actuacions, la primera va ser un duet de les alumnes de CAI Matí, la Verónica Mosteiro i l’Ainoa Urioste, que van interpretar en directe una cançó de Rozalén.

I finalment… l’actuació sorpresa per part del professorat de cicles, que van ballar una coreografia amb la cançó Can’t stop the feeling sota la direcció de la professora Ester Calsina.

Només quedava reposar energies al pica-pica i agrair al temps que no fes tanta calor com es podia esperar per a aquestes dates.

La festa va ser tot un èxit i esperem les properes per a tornar a repetir-lo!

Comissió de Festes de CF

Clicant la fotografia podeu veure’n alguns moments de la festa.

També podeu llegir el comentari de la Rosa Morales, alumna de CAI2:

“El 7 de juny vam poder gaudir de la festa de graduació que vam fer els cicles de grau mitjà i grau superior al centre. Una festa on van estar presents tant els alumnes com l’equip docent i que va ser molt emocionant i divertit.
Es va fer un reconeixement al millor alumne de cada cicle i hi va haver alguna actuació de cant i ball. Després d’això vam fer un aperitiu tots junts al pati.
Va ser un dia ple d’emocions i satisfaccions personals per arribar a l’objectiu personal de cada un de nosaltres.
Gràcies per tot a tots.”