Estrenem agendes de deures

Benvolgudes famílies, us informem que estrenem l’any amb una nova eina digital que esperem que pugui ajudar a alumnes, pares i docents. A partir d’avui ja comencen a funcionar les agendes de deures pels grups participants al projecte Educat, és a dir, 1r d’ESO, 2n d’ESO i 3r d’ESO. En uns dies estaran totalment operatives i actualitzades.

Si desitgen consultar els deures dels seus fills podran fer-ho lliurement, des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i sense necessitat de cap contrasenya en aquesta intranet. Només cal clicar a Agendes de deures del menú esquerre Racó de l’estudiant.

Aquestes agendes seran gestionades per dos alumnes de cada grup, que tindran la responsabilitat de tenir-les al dia. Pensem que aquest recurs podrà ajudar als alumnes en casos puntuals, però continuarà sent necessari que s’anotin sempre els deures a la seva agenda.  L’aprenentatge d’aquestes responsabilitats (tant individual com col•lectiva) forma part dels valors que volem que adquireixin els nostres alumnes.

Aprofitem per recordar-los que també disposen de l’espai Sales 1×1 famílies (també accessible des d’aquesta nostra intranet), on podran trobar informació útil relacionada amb el projecte Educat i recursos digitals de les diferents assignatures per tal que puguin repassar o aprofundir en conceptes treballats a les diferents assignatures.

Esperem que aquesta sigui una eina profitosa per a tots i aprofitem per desitjar-los a tots un bon any 2012.