Construeix el teu futur

El passat dijous 14 d’abril de 2016 va tenir lloc la Jornada d’Orientació Professional per a alumnes de Batxillerat sota el títol “Construeix el teu futur”.  En aquesta jornada primer es va fer un acte central a l’Auditori Atrium de Viladecans, i després l’alumnat es va distribuir en diferents espais (Can Xic, Biblioteca i Atrium) per assistir a la taula rodona que més els interessava: converses amb estudiants, empreses i professionals per conèixer el futur de les diferents especialitats.

Es van establir sis espais amb diferents temàtiques: Ciències i Tecnologia, Humanitats, Ciències de la Salut, Ciències Socials, Economia i Administració d’Empreses i Espai Artístic.  La taula rodona de l’espai de Ciències de la Salut va estar moderada per un professor del nostre centre, Arturo Callizo.

I tu, ja saps què faràs? Després d’aquesta sessió esperem que ho tingueu més clar! Moltes gràcies a l’Arturo per la seva col·laboració.