Començat el projecte Sharing to learn!

Avui el nostre institut ha donat el tret de sortida al projecte Sharing to Learn en el què participen 10 dels nostres alumnes de 1r Batxillerat. Els nostres Language Assistants col.laboren amb 2 centres de Viladecans (Doctor Trueta i Pau Casals) per tal d’ajudar a alumnes de primària a millorar la seva competència oral en anglès. El projecte es portarà a terme durant tot el curs i segur que serà una activitat molt engrescadora tant per els nostres alumnes com per als nois/es de primària. Volem donar les gràcies a tots els participants voluntaris i als centres involucrats. Ha estat una jornada molt interessant. Us desitgem un bon curs i boniques experiències. The best thing to share is a laugh with your friend.

Si cliqueu la imatge podeu veure’n algunes fotografies: