Començat el projecte Òrbita

El passat dijous 13 d’octubre es va celebrar la jornada introductòria del Projecte Òrbita a Can Calderon. Els nostres alumnes van poder conèixer altres joves viladecanencs que també podran gaudir d’aquesta experiència laboral que no només els introdueix al mon laboral sinó que també els fa créixer com a persona. En aquest projecte participen tots els instituts i centres concertats de la nostra ciutat. A l’acte d’inauguració vam poder gaudir de les paraules d’en David Villa (un jove empresari i emprenedor de Viladecans) , d’en Manel Merino (cap d’estudis de l’institut de Torre Roja) i de la dinamització portada a terme per la María Navarrete.

Avui, 17 d’octubre, el nostre alumnat ha començat amb molta il·lusió i una mica de nerviosisme. Ànims i a aprofitar aquesta bona oportunitat!

Coordinadora del Projecte Òrbita
Dori Bonillo