Celebració de Sant Jordi a l’ESO

El passat dimarts 23 de març vam celebrar la diada de Sant Jordi amb els alumnes d’ESO.

Es va fer una activitat de lectura on cada alumne llegeix el llibre que ha triat emmarcat dins del projecte de lectura de l’institut.

Tots els alumnes van veure la pel·lícula “En el corazón del mar”, inspirada en la història real que va inspirar el llibre “Moby Dick” que va escriure Herman Melville al 1851.

També van tenir lloc diferents recitals i l’entrega de premis dels concursos literaris i de dibuix. Els guanyadors han estat:

Com a activitats més diferenciades, a 1r d’ESO els alumnes van dibuixar els seus propis punts de llibre i van poder gaudir d’un espectacle de màgia en anglès. A 2n d’ESO va fer unes exposicions orals sobre el llibre “Los misterios del señor Burdick”. Finalment, a 3r i 4t van anar a l’Atrium a veure A.K.A. En breu farem un article amb fotografies i comentant aquesta fantàstica activitat.

Compartim amb vosaltres algunes fotografies del dia. Hi podeu accedir només clicant a la imatge: