Celebració de Sant Jordi 2021

El divendres 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi, el dia del llibres, de les roses i de les llegendes.

Durant tot el matí es van fer activitats adaptades a cada curs de l’ESO.

A 1r i 2n d’ESO vam fer un Breakout (un Room scape educatiu amb continguts treballats a diferents matèries per tal de salvar al cavaller Jordi, que uns malvats havien segrestat), un taller de roses i punts de llibre, un joc de paraules i també vam dedicar una hora a llegir. Mentre que a 1r ESO van veure un espectacle de màgia en anglès, a 2n d’ESO van veure i avaluar els Booktrailers que havien elaborat amb antelació els alumnes de 3r d’ESO.

A 3r d’ESO també es van veure i avaluar els Booktrailers fets al taller amb anterioritat, es va fer un taller de cal·ligrames, un joc de paraules i una hora de lectura.

A 4t d’ESO van fer un taller d’il·lustració de contes infantils, un joc de paraules i una hora de lectura del seu llibre.

A més a més, els alumnes de la SIEI van celebrar la diada de Sant Jordi visitant les parades de roses i llibres de Viladecans. També van visitar la llibreria Nou Rals i allà entre tots i totes van decidir comprar un llibre de Youtubers per la biblioteca d’aula de la SIEI. Van gaudir molt de la visita i de compartir el matí plegats!

Finalment a les 14:00 es van repartir els premis dels concursos de literatura i dibuix. Podeu consultar-los a la presentació següent:

Va ser un matí molt ple d’experiències lligades als llibres i a les paraules, en un ambient relaxat i divertit.

A continuació, clicant a la fotografia, podeu accedir a la galeria d’imatges: