Asiya Acharki i Elham Kaddouri, de l’Institut de Sales de Viladecans, guanyen el segon premi del Talent 2020

Aquest dimecres 22 de juliol ha tingut lloc la gala final del concurs d’emprenedoria Talent a les Aules on les alumnes Asiya i Elham de 2n del CFGS d’Higiene Bucodental han guanyat el segon premi amb el seu projecte DiverDent, una funda per al raspall elèctric o manual connectada a una app per a millorar la salut bucodental dels infants.

La gala final s’ha dut a terme íntegrament de manera virtual atesa la situació sanitària que vivim i s’ha retransmès en directe per YouTube.

El premi per a les alumnes consisteix en un viatge de tres dies a Brussel·les amb un programa de visites a institucions i organismes relacionats amb l’emprenedoria i la innovació en l’àmbit europeu, que es durà a terme tan aviat com la situació sanitària ho permeti.

Podeu consultar la pàgina web del projecte a www.diverdent.com i veure el vídeo de presentació del projecte per a la gala final a https://bit.ly/DiverDent

Tot el professorat està molt orgullós i aprofita per felicitar a l’Asiya i l’Elham, que han treballat de valent per fer realitat el seu projecte, que el jurat ha guardonat amb el segon premi del Talent 2020. Enhorabona!