Alumnes del centre al concurs matemàtic de les Proves Cangur

Ja han sortit els resultats del concurs de les proves Cangur que va tenir lloc el passat dia 7 d’abril i on es van presentar voluntàriament alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre centre.  Aquest concurs l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques on els alumnes catalans competien a títol individual.  Aquest joc-concurs està emmarcat dins d’un projecte a nivell europeu que té per objectiu fomentar el pensament i la cultura matemàtica dins de l’alumnat.

Primer de tot,  cal felicitar a tots els participants per la seva empenta i les seves ganes de resoldre 30 problemes en 75 minuts. No va ser una tasca senzilla.

En especial, felicitem al Raúl Cano i a l’Àlex Martínez, alumnes de 1r d’ESO A, que han quedat  entre el 5 % de les millors puntuacions de Catalunya. Podeu consultar aquest llistat aquí.

També podeu consultar els alumnes de 2n que han quedat entre els 5 % millors.