Activitats emmarcades dins de l’acció tutorial de 4ESO

El passat mes de febrer els alumnes de 4t d’ESO van participar de dues activitats formatives que tenen per objectiu fer-los persones més conscients i responsables. Us les expliquem a continuació:

“Què fem quan anem de festa”: El dia 15 de febrer van rebre una xerrada informativa i participativa sobre consum de drogues entre els adolescents. La tallerista, experta de l’entitat Educació per a l’Acció Crítica, va resoldre dubtes i va donar informació molt útil i important sobre els consum de drogues i les seves conseqüències al nostre alumnat. Tots plegats, treballem perquè els nostres joves tinguin tota la informació necessària per prendre les decisions encertades.

“Micromasclismes”:  Al febrer, en el marc de la introducció del dia de la dona del 8 de març al Pla d’Acció Tutorial, els alumnes van poder conèixer una dinamitzadora de l’àrea social de la Federació Combinats que els va parlar sobre els micromasclismes presents a la nostra societat i sobre altres formes de violència contra les dones. Tot i ser un format de xerrada, la informació que els va donar i la invitació a reflexionar van ser molt enriquidores.