ACTIVITAT CIUTATS DEFENSORES DELS DRETS HUMANS

El divendres 6 d’octubre tots els alumnes de 1r batxillerat van assistir a l’Atrium de Viladecans a una activitat organitzada per l’Ajuntament com a ciutat col·laboradora en el projecte, Ciutats Defensores dels drets humans.

La jornada es va organitzar en dos blocs: la primera part del matí durant la qual tots els alumnes de 1r batxillerat i alguns de 4t ESO de Viladecans van poder escoltar a Diana Vella, activista i docent colombiana que a través de la musica rap amb continguts de defensa de la natura i dels drets socials arriba als sectors més joves del seu país i de tot el món.

També es van presentar el sis activitats de Brasil, Colòmbia, Kurdistan , Marroc , Espanya i Pakistan abans de la pausa per esmorzar.
La segona part de la jornada va consistir en la participació a la xerrada –col.loqui amb un activista per a cada Institut. Els nostres alumnes van poder escoltar i fer moltes preguntes a la representant del Pakistan, Aliya Harir, la qual promou intercanvis entre joves del seu país i de l’India per millorar les relacions de les persones i eliminar els prejudicis d’un país cap a l’altre.