2n BAT al Cosmocaixa

El passat dimecres dia 12 de febrer els alumnes de Biologia de 2n de batxillerat van anar al Cosmocaixa i van realitzar el taller Investiga una vacuna per la malaria. Un taller molt interessant on els alumnes havien de buscar una proteina candidata per poder realitzar la millor vacuna per aquesta malaltia. Per fer-lo, van realitzar la prova ELISA, que és una tècnica d’immunoassaig en la qual un antígen és detectat mitajançant un anticòs unit a un enzim capaç de generar un producte que produeix llum.

D’una manera molt científica i divertida, van posar en pràctica molts coneixements de biologia . Un matí genial.