14a Fira de l’escola pública a l’institut

El passat divendres 12 de maig va tenir lloc la 14a Fira de l’escola pública al nostre institut.

14 FIRA 420x420mm(1)

Els nostres alumnes de 4t d’ESO van ser els monitors de les trenta-vuit parades que hi havia. A la majoria de parades es proposaven activitats de matemàtiques, però també n’hi havia de ciències naturals, física, química, llengües i cultura romana.

Els alumnes de 1r d’ESO juntament amb els alumnes de 6è de les escoles Pau Casals i Doctor Trueta van fer les parades en grups de cinc. Des de primera hora fins a quarts de dotze van estar fent les activitats.

Va ser aleshores quan es van donar els premis del concurs de fotografia matemàtica.

cartell concurs foto 2017

Aquests van ser els guanyadors:

• Desiré López (6è B de l’escola Pau Casals)
  • Yaoyao Guo (6è de l’escola Doctor Trueta)
  • Irene García (1r ESO A)

20170512_premis fotos

La veritat és que els alumnes van fer fotografies molt maques.

Aquí us deixem una mostra.

Fotos mates

Després les mares de l’AMPA van convidar tots els alumnes participants a un petit esmorzar. Moltes gràcies!

Va ser un dia assolellat i tranquil, on els alumnes es van divertir i van aprendre a la vegada. Ja estem esperant que arribi la propera.

2017_Fotosfira