Orientació acadèmica per l’alumnat de 2n BAT

L’alumnat de 2n BAT ha rebut al llarg del curs orientació acadèmica per tal de disposar del màxim de informació possible per afrontar amb garanties el seu futur acadèmic.

El dia 20 de gener es va fer una xerrada informativa telemàtica amb representants de la Universitat de Vic que van explicar els diferents graus que imparteix aquesta Universitat i les possibles vies d’accés que tenien els alumnes.

El dia 12 de febrer l’alumnat va assistir de forma telemàtica a la jornada de portes obertes de l’UAB. Els alumnes es van apuntar i assistir a les taules informatives dels graus que els hi interessaven i que prèviament havien reservat. Aquesta activitat que tradicionalment es feia de forma presencial i que suposava una jornada molt interessant per l’alumnat, s’ha vist reduïda aquest curs a les xerrades telemàtiques a causa de la pandèmia.

El dia 3 de març els dos grups de 2n Batxillerat van participar en una xerrada informativa per part del servei de joventut de l’Ajuntament de Viladecans. La ponent es va desplaçar fins al nostre centre i va impartir la xerrada a les aules de cada grup. L’activitat va resultar molt profitosa per aclarir dubtes puntuals o inquietuds personals que, d’altre forma, hagués estat difícil de resoldre. A més es va informar a tot l’alumnat dels diferents serveis que ofereix l’Ajuntament de la ciutat per l’assessorament acadèmic.

Finalment el dia 26 de març, el nostre centre va participar de forma molt activa en la jornada d’orientació acadèmica i professional organitzada per l’Ajuntament de Viladecans. Aquest curs es va fer de forma telemàtica  i l’alumnat va assistir a les diferents taules informatives en funció dels sues interessos. El nostre centre va organitzar la taula de Ciències de la Salut i la professora Carmen Villares va ser la moderadora de la taula. Com a ponents figuraven dos antigues alumnes del centre, l’Alicia  López, estudiant de Medicina i la Irene Romero, estudiant d’Infermeria. Altres antics alumnes del nostre centre van participar en altres taules; és el cas de la Paula Sacristán ponent de la taula d’Economia i ADE i el Roman Vidal a la taula del Tecnològic. Des de aquí, volem agrair especialment la participació d’aquesta quatre ex-alumnes del centre i sobre tot la col·laboració de la Carmen Villares com a moderadora.