L’hort

Som els alumnes de 1r d’ESO que a l’assignatura de tecnologia farem hort.
A l’institut tenim un hort on practicarem l’agricultura ecològica. L’objectiu fonamental de l’agricultura ecològica és obtenir aliments de màxima qualitat sense malmetre el medi ambient i conservant la fertilitat del sòl, mitjançant la… Llegeix més»

Fem música! de 2n d’ESO

Aquesta cançó l’han escrit i interpretat en directe un grup d’alumnes de l’optativa Fem música! de 2n d’ESO de l’INS del Voltreganès. El grup està format per Toni Toledano (veu), Adrià Garcia (Cors), Laia Vidal i Èric Olivencia (ukeleles), Xevi González (baix) i Laia Codina (bateria). Esperem que us agradi!

Taller al Museu d’Història de Catalunya

Els alumnes de 4t d’ESO han treballat el Taller Històries del s. XX  al Museu d’Història de Catalunya. Amb petits grups, s’han familiaritzat amb l’època a partir d’una identitat d’una família concreta: terratinents, milicians, propietaris industrials, obrers … fent ús de reproduccions de fonts primàries.

 

Construcció d’un gimnasta

La nostra necessitat és tenir un joc. Per solucionar aquesta necessitat en farem un. Construirem un gimnasta, un personatge de fusta contraplacada que giri quan tenses el fil d’on penja.
Condicions que ha de complir:
-Ha de ser de fusta, perquè és el material que estem estudiant
-Hem d’utilitzar les eines del taller
-Ha de representar un personatge conegut de dibuixos animats
-Les mides ens les donarà la professora
Avaluació:
Tots els gimnastes que s’han construït són molt xulos. Hem tingut problemes a l’hora de tallar la fusta contraplacada amb la serra de marqueteria, havies d’anar molt en compte perquè no es trenqués.

Gimnastes 1r ESO A
Gimnastes 1r ESO B