VIATGE FINAL DE CURS A CANTÀBRIA – 4T D’ESO
23/06/26Del 15 al 18 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit del viatge de final d’etapa a Cantàbria. Han estat uns dies plens d’activitats, natura i convivència, en què hem pogut practicar surf, fer barranquisme i anar amb canoa.
També hem visitat Santander i la platja de Pechón, descobrint paisatges espectaculars i compartint moments molt especials. El viatge ha anat molt bé: ens hem divertit molt, hem enfortit vincles i hem viscut una experiència emotiva, plena de bones vibracions, que segur que recordarem durant molt de temps.
Un gran final d’etapa per a una promoció molt especial!


































