L’alumnat que participa al projecte LECXIT també s’ha sumat enguany al Dia Internacional contra la Violència envers les Dones

Des de fa uns anys l’Ajuntament del Prat de Llobregat participa a la iniciativa LECXIT tirada endavant per la Fundació Jaume Bofill. Aquest projecte es proposa fomentar la lectura dels nens i nenes de quart de primària fins a sisè per així aconseguir una millora en el seu rendiment escolar. Per fer-ho, compta amb un grup de nois i noies voluntaris de tercer d’ESO dels instituts de la localitat els quals, un cop per setmana, van a l’escola que els correspongui i llegeixen amb els nens i nenes que els assignen.
Aquest any quatre alumnes de tercer d’ESO, la Clàudia Hernández, la Júlia López, la Marlita Moreira i la Maria Mota, s’han sumat a aquest projecte municipal i justament han estat la Julia i la Maria, amb dues més representants d’aquest col·lectiu, les que han participat en la lectura pública d’un conte a la plaça de la Vila el 25 de novembre per reivindicar la lluita envers la violència contra la dona.

lecxit