Dia internacional contra la violència de gènere

Aquest 25 de novembre, i com ja venim fent des de fa molts anys, com a centre ens hem sumat a les activitats que es realitzen a la plaça de la Vila organitzades des de l’Ajuntament per denunciar públicament la violència a què encara es veuen sotmeses moltes dones de la nostra societat.

Enguany han estat cinc alumnes de Batxillerat que estan cursant l’assignatura de Literatura Universal els que hi han participat. La Paula Alcaraz, la Marina Buendía i la Sara González han llegit tres narracions escrites per elles mateixes sobre el tema. Després, els alumnes Juan Cruz i Elena Julián han fet un ball seguint el fil argumental del conte de la Paul.

dia_int_violencia_genere_1

dia_int_violencia_genere_2