El projecte Teaching Charles Dickens through drama “Oliver” ha obtingut el Segell de Qualitat eTwinning.

Durant el curs 2016-17, alumnat de 4t d’ESO dirigits per la seva professora Norma Brichs van participar en un eTtwinning, un projecte telemàtic emmarcat en el programa europeu Erasmus+.

Hi vam participar amb centres educatius de Georgia, França i Lituània  i amb l’eix temàtic de l’obra de Charles Dickens, Oliver Twist, vam dissenyar logos per al projecte, vam editar videos sobre el nostre institut i el Prat, vam llegir el resum de l’obra, vam fer presentacions sobre l’autor i la novel·la victoriana. En una segona etapa,  vam visionar dues versions de l’obra i les vam analitzar i comparar, mitjançant fòrums del twinspace i kahoots.  Com a producte final, tots els centres van representar unes escenes del musical. Va ser un projecte molt enriquidor, que ens va permetre estar en contacte amb altres centres educatius d’Europa alhora que ens va permetre aproximar-nos a l’obra de Charles Dickens d’una manera diferent.

El Segell de Qualitat suposa un reconeixement al professorat i a l’alumnat i vol dir que el projecte ha complert amb els criteris que s’estableixen a nivell europeu, com ara la innovació pedagògica, la integració del projecte en el pla d’estudis, la comunicació i interacció entre els socis, la col·laboració dels centres escolars associats, l’ús de la tecnologia, els resultats i impacte del projecte i una bona documentació. N’estem molt satisfetes i el fet d’aconseguir el segell de qualitat ens fa molta il·lusó!