Dues alumnes de primer de Batxillerat guanyadores en els premis Tintablava

Aquest any, dues alumnes del nostre centre han resultat premiades en el certamen literari que ja des de fa uns quants anys convoca l’Associació d’Escriptors del Prat Tintablava per potenciar el gust per l’escriptura en el jovent del Prat de Llobregat.
L’alumna Ángela Descalzo ha obtingut el segon premi en la modalitat de microrelats pel text Tuyos mis siete pecados, i la Marina Buendía ha estat premiada amb el tercer premi de la mateixa modalitat pel text  90 paraules per a tu  i també amb el tercer premi en la modalitat de poesia amb el poema Amb els cinc sentits.
L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc el divendres 22 d’abril al Cèntric.
L’enhorabona a les dues!

premis_tintablava_1