Oferta inicial de places d’ESO                           06/03/2024

Avui 21 de febrer es commemora el Dia de La Llengua Materna, i des de la Comissió Lingüística, amb la inestimable col·laboració del Mario Duran i del seu grup de C. Audiovisual de 1r de Batxillerat, hem creat un vídeo com a mostra de les llengües que es parlen al nostre centre.

Pregó de la Festa Major 2023

“Benvolgudes famílies,
donat que aquest curs es fan obres a la BIBLIOTECA, mentre durin, hi haurà servei de préstec de llibres seguint aquestes passes:
1r pas – Enviar un correu a
indicant nom i curs de l’alumne, nom obra i autor.
2n  pas
– 3r, 4t ESO i 1r i 2n BATXILLERAT  recollir el llibre els dimarts, dimecres o divendres a l’hora del pati al nivell 4 aula coordinació.
– 1r i 2n ESO es passarà per l’aula de l’alumne a fer l’entrega del llibre.

LECTURES LLENGUA CATALANA I LLENGUA CASTELLANA  1r, 2n, 3r i 4t ESO
Llibres Batxillerat Curs 23/24
Benvolgudes famílies,
Aquest curs continuem oferint el Projecte de Reutilització de llibres amb IDDINK i el seu sistema d’ecoBooks. Els avantatges d’aquest sistema són:
• Estalvi del 60% respecte al PVP en l’adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks).
• Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
• Les comandes es lliuraran a domicili a partir de la tercera setmana de juliol.
• Contacte amb IDDINK:
Tingueu en compte que les comandes abans del 21 de juliol s’estalviaran 3€ de despeses de gestió.
Un any més us animem a utilitzar aquest sistema que redueix els costos mediambientals i aconsegueix un gran estalvi econòmic.
Vols saber-ne més?
.

“Només hi ha una manera d’anar endavant i és recollir l’herència del passat i assimilar-la i modificar-la amb la pròpia interpretació”

Dietari de prudències

Maria Aurèlia Capmany

%0

TREBALLS DE RECERCA

Els alumnes

Irene Jover López
Anàlisi de la proposta artística del grup BTS

Ada Ollé Sánchez
Hemiparèsia infantil, paràlisi cerebral. Com afecta a la vida diària de qui la pateix?

Zakaria Ait Moha
Consum d’electricitat al MAC

Yasmina Dermouh
L’arquitectura sostenible a Cornellà (Guanyadora del premi Ciutat de Cornellà) FELICITATS!!!

Han representat al nostre… Llegeix més»