LA FAMÍLIA ADAMS (El musical)

El dimecres 8 de maig a l’auditori de la biblioteca de Sant Ildefons, l’alumnat de l’optativa ARTiMAC, de 4t d’ESO, i l’alumnat de l’Escola d’Educació Especial Virolai van estrenar el musical que fa mesos que treballen i assajant “La Família Adams de Cornellà”.

En aquest dia tan important, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va assistir a l’estrena a les 12h.

A la tarda, a les 18h, hi va haver  una altra actuació dirigida a les famílies, al professorat, institucions i al personal d’administració i serveis i d’atenció educativa.

Vull agrair, sobretot, al Jesús Ruiz i a l’Imma Boronat el temps, la professionalitat i la il·lusió per fer realitat un petit somni on la inclusió i la creativitat són els seus fonaments… MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER L’ESFORÇ!!

La veritat és que l’Imma i el Jesús han sabut treure el millor de l’alumnat del Virolai i del MAC. És un espectacle entranyable que obre la participació a tothom, sense barreres, i permetent l’expressió dels protagonistes en camps molt diversos de l’art … Cant, ball, teatre…

Vull agrair, també, a les alumnes de Disseny 2D i 3D la seva participació en el muntatge escènic… realment, preciós!
Imma i Jesús, espero que seguiu fent-nos emocionar durant molts anys… FELICITATS PER LA BONA FEINA!!