Creació fotogràfica i cinema

L’alumnat de 1r de Batxillerat Artístic de la matèria de Creació fotogràfica i cinema, de la mà de l’Octavi Ruiz i de la Glòria Carmona, de la fotògrafa Tanit Plana i d’A Bao A Qu amb el programa Fotografia en curs,  han presentat el seu projecte fotogràfic centrat en el barri de Sant Ildefons.
L’exposició té la màgia d’endinsar-nos al barri i apropar-nos a persones com la senyora María que avui, lògicament, no s’ha volgut perdre el tret de sortida de l’exposició.
L’enhorabona a tothom per la feina ben feta. A Bao A Qu perquè ens ha proporcionat els recursos i a la Glòria, a l’Octavi i a la Tanit perquè han treballat per a què l’alumnat, no només adquirís coneixements tècnics, sinó també potenciés  la seva creativitat.
Avui, ells i elles ens han emocionat explicant-nos el seu projecte i ens han commogut compartint tot el treball social i humà que hi ha darrera de cadascuna de les fotografies.
Felicitats!!