Calendari de preinscripció i matrícula de Batxillerat.🗓

Preinscripció.

Dies🗓
11-17 de maig Preinscripció de batxillerat

Calendari de preinscripció i matrícula de l’ESO.🗓

Preinscripció.

Dies 🗓 Documents 📄
30 d’abril Publicació de la llista de sol·licituds.
7 de juny Llista final d’alumnes admesos i llista d’espera.

Si el vostre fill o filla apareix en la llista final del 7 de juny, ja podeu venir al centre a fer la matrícula. Comproveu les dates en Matrícula.

Matrícula.

Del 14 al 18 de juny. Matriculació d’alumnes que estan a 6è i passen a 1r d’ESO.
Del 28 de juny al 2 de juliol. Alumnes que venen d’altres centres i faran 2n, 3r i 4t d’ESO.

Sant Jordi 2021.

Avui celebrem Sant Jordi al MAC. Moltes felicitats als guanyadors dels premis literaris, fotografia matemàtica i assaig. També volem agrair la participació dels alumnes de 3r en les proves cangur d’enguany. Gràcies per la implicació de l’alumnat, consergeria, PAS i professorat. Bona diada de Sant… Llegeix més»

Podcasts, minirelats i música a 2n d’ESO.

Els nostres alumnes de 2n d’ESO han gravat minirelats amb efectes de música i so. Convé dir que els alumnes han escrit els relats en castellà, anglès i català. Es tracta d’un treball d’informàtica musical on es treballa la competència musical, lingüística i informàtica.… Llegeix més»

Intercanvi cultural amb la Martinica.

Els alumnes de 3rESO que estudien llengua francesa estan participant d’un intercanvi lingüístic i cultural amb el Collège Lagrosillière de Martinica.
Què és Martinica? És una illa situada al Mar Carib. Es tracta d’un departament d’ultramar francès. Això significa… Llegeix més»