Últimes notícies.

Jornades de pau, no-violència i convivència.

El 30 de gener és el Dia Escolar de la No-Violència, la Pau i la Convivència,
(DENIP). Es propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic és: amor universal, no-violència i pau.

A l’institut, un cop més, ens afegim a aquesta celebració. Això, sí! L’acte central canvia de dia, enguany és el 29 de gener.

Us fem arribar el cartell per tal de donar a conèixer el que es farà al centre durant aquests dies de celebració.

Ens unim com a institut al desig d’un món millor, i ens comprometem a seguir treballant cada dia la Pau!

Sortida al barri de Sant Ildefons.

Com cada any, l’alumnat de 1r d’ESO ha visitat els equipaments municipals per als joves del barri de Sant Ildefons. La intenció és el fet de conèixer les activitats i serveis que ens ofereixen. Agraïm l’esforç del personal del CRAJ i de l’Espai Jove.

📷Fotografies de l’activitat.

Les classes començaran

dilluns 11 de gener.

Horari: 8.00/14:30.
  Cursos: tots.

Tallers de Nadal.

Us animem a veure les fotografies dels tallers de Nadal d’enguany.

📷Fotografies Nadal 2020

Testos ràpids d’antígens al nostre barri.

Us informen que el Departament de Salut començarà a fer testos ràpids d’antígens de la Covid-19 al barri de Sant Ildefons. Els cribatges es faran a partir del dia 30 de novembre, de 15.00 a 20:00 hores, al centre cívic Sant Ildefons. Aquesta mesura s’adreça a la població major de 16 anys.

Setmana de la ciència. Del 14 al 29 de novembre.

Els alumnes de 1r batxillerat de la matèria ciències del món contemporani han realitzat diferents murals sobre la COVID 19 per ajudar a conscienciar i sensibilitzar la resta d’alumnes del centre. Agraïm l’esforç a les alumnes Soraya Outabdaha, Siham El Kabouri, Basma Oukajji i Jissel Soto.

Dia de l’eliminació de la violència envers les dones.

El 25 de novembre és el dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. El nostre alumnat ha preparat cartells, pòsters i murals per commemorar la data.

📷 Fotografies.

Més informació https://cornellaposalalupa.cat/

Recollida del títol d’ESO i Batxillerat.

Els alumnes de les promocions següents poden passar a recollir el seu títol d’ESO i Batxillerat a la secretaria.

• ESO. Promoció 2016/2017.
    • ESO. Promoció 2017/2018.
    • BATXILLERAT. Promoció 2017/2018.
    • BATXILLERAT. Promoció 2018/2019.

Per recollir el títol, heu de:

• presentar DNI, NIE o passaport.
    • lliurar el resguard provisional del títol.

Horari de secretaria: 8:00 a 10:00 i de 11:00 a 14:30.

Què pot fer l’alumne si no pot vindre en persona?

El pare, mare o algun familiar pot recollir el títol si segueix aquestes instruccions.

Instruccions.

1-Descarregueu i imprimiu el document

Autorització de lliurament de documents i/o certificats.

2-Llegiu atentament el que es demana.

3-Ompliu cada apartat del document.

Jornades de la pau, no-violència i convivència.

El 30 de gener és el Dia Escolar de la No-Violència, la Pau i la Convivència,
(DENIP). Es propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic és: amor universal, no-violència… Llegeix més»

Setmana de la ciència. Del 14 al 29 de novembre.

Els alumnes de 1r batxillerat de la matèria ciències del món contemporani han realitzat diferents murals sobre la COVID 19 per ajudar a conscienciar i sensibilitzar la resta d’alumnes del centre. Agraïm l’esforç a les alumnes Soraya Outabdaha, Siham El Kabouri, Basma Oukajji i Jissel Soto.
Llegeix més»

Recollida de títol d’ESO i Batxillerat.

Recollida del títol d’ESO i Batxillerat.

Els alumnes de les promocions següents poden passar
a recollir el seu títol d’ESO i Batxillerat a la secretaria.

• ESO. Promoció 2016/2017.
    • ESO. Promoció 2017/2018.
    • BATXILLERAT. Promoció 2017/2018.
    • BATXILLERAT. Promoció 2018/2019.

Per recollir el títol, heu de:

• presentar DNI, NIE o passaport.
    • lliurar el resguard provisional del títol.

Horari de secretaria: 8:00… Llegeix més»