Consulta matrícula (ESO i Batxillerat.)

Matrícula 1r d’ESO.

Consulteu la llista d’alumnes assignats a ESO aquí.

Important.

Truqueu a secretaria:

1. Abans de vindre, per si us falta algun document.

2. Per demanar les instruccions de formalització de matrícula, si no les heu rebudes per correu electrònic.

Quan?

Del 14 al 18 de juny.

⏰ Matins: 11:00 a 13:30h.

⏰Tarda: dimecres, 16 de juny, de 3:30 a 5:00 de la tarda.

📞934710648

Últim dia: divendres 18 de juny.

Recordatori.

Del 14 al 18 de juny. Matriculació d’alumnes que estan a 6è i passen a 1r d’ESO.
Del 28 de juny al 2 de juliol. Alumnes que venen d’altres centres i faran 2n, 3r i 4t d’ESO.

Batxillerat.

Llistat d’alumnes per al curs 2021/2022.

Consulteu el barem provisional aquí.

🗓
Presentació de reclamacions. del 9 al 15 de juny 8:00-10:00 / 11:00-13:30
Llistat amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions. 18 de juny pendent de publicació
Llistat d’alumnes admesos i llista d’espera. 9 de juliol pendent de publicació
Matriculació dels alumnes que cursaran 1r de Batxillerat. del 12 al 16 de juliol 8:00-10:00 / 11:00-13:30
Matriculació dels alumnes que no aproven ara i estan pendents de l’avaluació del setembre: del 7 al 10 de setembre pendent de publicació

Premis el CAC a l’escola.

Inés Barboza, alumna de batxillerat artístic, ha obtingut una menció especial en l’edició Premis el CAC a l’escola organitzats pel Consell Audiovisual de Catalunya. La nostra alumna va participar amb la producció audiovisual Inflamable. La producció es va realitzar dins… Llegeix més»

Premi Cornellà aprèn.

Dins del programa d’ajut a alumnes que, partint d’una situació de dificultat, han assolit un cert èxit acadèmic, l’edició del Cornellà Aprèn, depenent de l’ajuntament de Cornellà, va premiar el curs passat el nostre alumne de 2n de batxillerat artístic, Iván Otero, que actualment cursa 1r… Llegeix més»

Graduació 2n batxillerat.

Estem molt orgullosos de la graduació dels nostres alumnes de 2n de batxillerat. L’acte va tenir lloc al pati de l’institut durant la tarda de dimecres 26 de maig. Paraules de comiat, reconeixement, actuacions, llàgrimes i abraçades… Volem destacar les dues matrícules d’honor concedides… Llegeix més»

Start_UP School al MAC.

Avui, a la 1a semifinal del Start_UP School, el MAC ha estat representat per l’equip Peoke, una idea de negoci desenvolupada per alumnes de 4t. Durant aquest esdeveniment han presentat, juntament amb altres instituts, la seva idea de negoci i han preparat la participació… Llegeix més»

Enhorabona, Salma!

L’alumna Salma Korrya de 3rD d’ESO ha quedat finalista en la Mostra de Punts de Llibre 2021 organitzada per l’ajuntament de Cornellà per celebrar l’Any Internacional de les fruites i les verdures.
Salma va utilitzar la tècnica d’aquarel·la sobre paper. Els colors referents van… Llegeix més»

Sant Jordi 2021.

Avui celebrem Sant Jordi al MAC. Moltes felicitats als guanyadors dels premis literaris, fotografia matemàtica i assaig. També volem agrair la participació dels alumnes de 3r en les proves cangur d’enguany. Gràcies per la implicació de l’alumnat, consergeria, PAS i professorat. Bona diada de Sant… Llegeix més»