Calendari de preinscripció i matrícula.🗓

Preinscripció.

Dies 🗓 Documents 📄✍
Del 17 al 24 de març. Presentació de sol·licituds i documentació.
25 i 26 de març. Presentació de documentació que no s’hagi pogut presentar abans.
19 d’abril Publicació de la llista amb la puntuació provisional.
Del 20 al 26 d’abril. Presentació de reclamacions.
30 d’abril Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
7 de juny Llista final d’alumnes admesos i llista d’espera.

Si el vostre fill o filla apareix en la llista final del 7 de juny, ja podeu vindre al centre a fer la matrícula. Comproveu les dades en Matrícula.

Matrícula.

Del 14 al 18 de juny. Matriculació d’alumnes que estan a 6è i passen a 1r d’ESO.
Del 28 de juny al 2 de juliol. Matriculació d’alumnes de l’institut que passaran a 2n, 3r i 4t d’ESO.
Del 28 de juny al 2 de juliol. Alumnes que venen d’altres centres i faran 2n, 3r i 4t d’ESO.

Intercanvi cultural amb la Martinica.

Els alumnes de 3rESO que estudien llengua francesa estan participant d’un intercanvi lingüístic i cultural amb el Collège Lagrosillière de Martinica.
Què és Martinica? És una illa situada al Mar Carib. Es tracta d’un departament d’ultramar francès. Això significa… Llegeix més»

Dona o ets. De la lectura poètica a la creació artística.

La lectura de poesia pot ajudar l’alumnat a la creació artística. Els nostres alumnes de 3r d’ESO i batxillerat artístic han participat de l’activitat Dona o ets a càrrec de la Imma Boronat, professora de VIP. L’activitat va començar amb la lectura de poesia i va finalitzar amb el muntatge d’una exposició.… Llegeix més»