NOTÍCIES:

PROVES GRADUAT ESO

Inscripcions: de l’1 al 14 de febrer de 2019
Prova graduat en ESO: 6 de març de 2019

Informació i criteris d’avaluació aquí.

“De bat a bat”. Promoció lectora per a 2n ESO.

Alguns alumnes de 2n ESO han participat de l’activitat de promoció lectora “Debat a bat” promoguda per la biblioteca Sant Ildefons. Hem après a intepretar diferents exemplars d’àlbums il·lustrats a través de la lectura, les imatges, les nostres vivències i el joc. Finalment, hem… Llegeix més»

Castellers al MAC

La propera setmana començaran les sessions informatives de l’ INS100%LILES, un projecte nou al MAC, on els Castellers de Cornellà, gràcies al Pla de l’entorn i el Pla Director Sant Ildefons, faran realitat el naixement d’una colla Castellera al institut.
En pocs dies els castellers vindran… Llegeix més»

Competències Bàsiques 4t ESO

Al llarg d’aquesta setmana es realitzaran les proves de Competències Bàsiques per als alumnes de 4t d’ESO. S’avaluaran les competències i els coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit a través de l’etapa en els àmbits de llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera, matemàtiques… Llegeix més»

Mural Dia de la Pau

Amb motiu del Dia Escolar de la No-violència i la Pau, els alumnes del primer de batxillerat artístic han pintat un mural en una de les parets exteriors del centre. Porten dies treballant-hi, i avui la resta dels alumnes l’han pogut veure acabat. Aquí… Llegeix més»

Entrevista a Radio Cornellà

Radio Cornellà ha parlat del Servei Comuntiari del MAC, pel qual els alumnes de 3r d’ESO participen en diversos projectes de voluntariat per a participar al barri.
L’emissora, dins del Cornellà Notícies, s’ha interessat pel projecte, i per això ha entrevistat la professora Sonia Martínez. Podeu… Llegeix més»

Setmana de la Pau

Del 30 de gener al 4 de febrer  celebrarem la Setmana de la No-violència, la Pau i la Convivència, per commemorar el DENIP (Dia Escolar per la No-violència i la Pau), que se celebra cada 30 de gener en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.
Aquí podeu veure el programa:
Llegeix més»