MATRICULA BATXILLERAT 2024-25

El procés de matriculació, per a l’alumnat procedent de la preinscripció, és telemàtic del 21 de juny a l’1 de juliol i, en tots els casos, heu de seguir aquests passos per formalitzar-la:

1. Enviar un correu electrònic a institut@iescanet.cat . A l’assumpte del correu hi heu de fer constar Matrícula de batxillerat. En el cos hi ha d’haver el nom de l’alumne/a que s’ha de matricular i el de la persona que presenta els documents.
  2. Heu d’adjuntar al correu els següents documents:
      • Carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents, o certificat mèdic oficial equivalent. Si l’alumne/a no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial.
      • DNI de l’alumne/a, del pare/mare, llibre de família, targeta sanitària i butlletí de notes finals o historial acadèmic.
      • Document d’autoritzacions degudament emplenat.
      • Carta de Compromis Educatiu signat.
      • Formulari matricula 24/25.

Per tal de formalitzar els pagaments el centre compta amb un sistema de pagament telemàtic mitjançant la plataforma TPV. Rebreu un correu informant-vos que el pagament és obert. El termini de pagament acaba el 30 de setembre. Podeu consultar aquí el procediment per fer-ho.

1. Pagament de les quotes de material i assegurança escolar (50€ que es pagaran en dos terminis, un de 30€ i un de 25€ al gener),
  2. Els batxillerats d’arts escèniques, música i dansa:
    – Quota de material i assegurança escolar (30€ i 25€)
    – Quota específica de tallers (30€)
  3. AFA (35€).

Segons la normativa vigent, un/a representant del centre ha de mantenir una entrevista amb els pares, mares, tutors/es o guardadors/es de l’alumnat menor d’edat que es matricula per primera vegada al centre. Aquestes entrevistes es realitzaran durant el mes de setembre. El llistat de llibres el trobareu a la pàgina web a partir del mes de juliol.

D’acord amb la Resolució de preinscripció i matrícula dels curs 2024-2025, l’alumnat que per causes justificades no pugui aportar la documentació acreditativa corresponent, serà matriculat condicionalment. La matrícula s’anul·larà si abans de l’inici del curs no ha presentat la documentació pendent.