RECOLLIDA DE JOGUINES: UN NADAL PER TOTHOM

L’ex-alumna Marta Estany ens ha demanat col·laboració en la seva iniciativa solidària Dona i Rebràs (que recordeu va ser el tema del seu Treball de Recerca).

En aquest cas, la campanya s’anomena Un Nadal per tothom i consta d’una recollida de joguines noves i velles en bon estat (no cal posar-hi piles si en necessita la joguina) pels infants de Manresa més necessitats.
Els propers dies 9, 10 i 11 de desembre, al vestíbul de l’institut trobareu dos alumnes de 4t d’ESO, de 8 a 2/4 de 9 que recolliran tot el que es vagi portant.
Us donem les gràcies per avançat.

UN NADAL PER TOTHOM