TENIM UNA AUXILIAR DE CONVERSA D’ALEMANY

Aquesta  setmana s’ha incorporat al nostre centre educatiu la Ina-Maria Saxl, l’auxiliar de conversa de llengua alemanya que ens ha concedit el Programa d’auxiliars del Ministeri d’Educació.

La Ina és originària de Innsbruck, regió del Tirol, Àustria. Ha estudiat filologia Hispànica i Alemanya a la Universitat de Viena i està molt contenta de estar finalment amb nosaltres ja què l’any passat no va poder ser degut a la pandèmia. La Ina  ajudarà  a les professores d’alemany a millorar la competència lingüística dels alumnes i a conèixer de més a prop la cultura austríaca.

Ina, nosaltres també estem molt contents de tenir-te finalment amb nosaltres i esperem que sigui una experiència molt enriquidora per tothom!

Liebe Ina, ein herzliches Willkommen und ein gutes Schuljahr!

PROJECTE LABDOO

L’alumnat de 2n de FPB participa en el Projecte Labdoo plataforma sense ànim de lucre on gent d’arreu del món col·labora per fer arribar portàtils en desús, equipats amb un software educatiu molt potent, a escoles desafavorides de tot el món sense incrementar les emissions de CO2. https://www.labdoo.org/ca/

Estan engrescats i coordinats pel professorat que gaudeixen poder ajudar a contribuir en la plataforma i tenir un molt bon objectiu.

VOLS FER TEATRE?

Es realitzarà una extraescolar de Teatre d’octubre a maig , els dimarts de 15 a 17 hores al recinte de l’Institut. El cost de l’activitat és de 12 € al mes, que es pagaran en 3 terminis de 36 € (octubre, gener i març) al compte de l’AFA (AMPA): ES9201828891240208010166

Si esteu interessats parleu amb els vostres tutors.

TREBALLS RECERCA 21-22

Avui a l’hora de tutoria de batxillerat hem pogut comptar amb ex-alumnes, que de forma molt didàctica, ens han explicat part de l’exposició oral del treball de recerca que van realitzar.

Pel Batxillerat Social Humanístic ha estat la Paula Serrano i l’Alba Gual i en quan als Científics Tecnològics l’Arnau Cañizares i el Noah Marquez.

Molt agraïts per la seva col·laboració!

ACTE DISTINCIÓ PAU

Dimarts 14 de setembre a les 17:30 de la tarda va tindre lloc l’Acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat de l’any 2021. Enguany han estat tres les alumnes que han rebut la distinció:

PREPARACIÓ CURS

I primeres activitats del nou curs 2021-22… amb l’acollida del Professorat i tot l’equip humà del centre. Bon curs a tots/es!!!

INICI CURS 2021-22

Avui, dilluns 13 de setembre hem començat un nou curs escolar, ple d’il·lusió, desitjos i objectius,.. els esforços de la preparació no hi han mancat durant l’estiu i aquests primers dies de setembre.

En aquest curs tenim l’esperança que la situació sanitària vagi millorant i pas a pas anem trobant la desitjada normalitat.

Esperem, doncs, que entre tota la comunitat educativa ho aconseguim!

Molt bon curs a tots/es!!!

MATERIAL I REUNIONS 2021-22

Respecte al material que utilitzarem pel curs 2021-22, moltes matèries no s’utilitza llibre i altres són llicències digitals. AQUÍ

Com comprar per IDDINK carta informativa (enviament gratuït per les comandes abans del 20 juliol). El codi de centre és: 213TM4

En quan a la informació d’inici de curs, reunions i altres. AQUÍ

Trobareu tota la informació penjada també al Sites de Famílies.

Bon estiu!

FINAL VIRTUAL DEL PROJECTE ERASMUS+

Del 24 al 28 de maig ha tingut lloc la darrera trobada del projecte Erasmus +  “Little Actions for Active Citizenship” en què el nostre institut ha participat durant dos anys. Aquesta trobada internacional s’ha hagut de realitzar de manera virtual per causa de la pandèmia i no a Hongria com estava inicialment previst.

Cada dia, després de classe, ens hem connectat virtualment amb alumnes i professors dels altres països del projecte: Turquia, Hongria, Itàlia i Lituània. Hem fet presentacions sobre els nostre països, les nostres ciutats i instituts. També hem fet un treball sobre els nostres sistemes de govern i hem compartit com hem viscut la pandèmia en els diferents països. Els darrers dies hem reflexionat sobre el concepte de democràcia i hem parlat sobre el que representa ser ciutadà europeu.

Tot i les dificultat tècniques d’alguns dies, la nostra valoració és molt positiva. Aquesta trobada virtual ha sigut molt enriquidora tant per a les alumnes de batxillerat que han participat com per als professors acompanyants. Hem après moltes coses sobre els altres socis del projecte; hem compartit idees i també hem constatat que aquesta pandèmia, que no hi entén de  fronteres, ha actuat com a nexe d’unió entre els països i ens ha acostat més que mai.

ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN ANGLÈS

Del 14 al 16 de juny una part de l’alumnat de 3r ESO ha pogut gaudir de les estades d’immersió lingüística en anglès a Cabrera de Mar.
L’alumnat ha gaudit de les diferents activitats en un ambient de natura i en un lloc excepcional on han après jugant i passant-ho d’allò més bé en llengua anglesa.
Han arribat ben cansats però plens d’experiències!

#ESTFSE21

GRADUACIÓ 4t ESO PROMOCIÓ 2018-21

Avui dimarts 15 de juny, de bon matí, s’ha realitzat l’acte de graduació de l’alumnat que finalitza els estudis de l’ESO preparat i coordinat per tot l’equip docent de 4t ESO. On hi ha hagut de tot, des dels parlaments, premis, orles, records,.. plors i rialles. A continuació han assistit al cinema i han pogut gaudir d’un petit muntatge del seu pas per l’institut, realitzat per Ramon Barlam. Segur que el camí que us espera serà molt fructífer.

GRADUACIÓ 2n BATX PROMOCIÓ 2019-21

El divendres 11 de juny, un cop acabades les proves PAU, varem realitzar l’acte de graduació i comiat a la promoció de l’alumnat que finalitza estudis de Batxillerat. Va ser un acte força emotiu i alegre, on se’ls va entregar un record i l’orla de grup per part dels tutors i un petit refrigeri a la zona de picnic del pati adequada per l’ocasió. Aprofitem per desitjar-los de nou molta sort en la nova etapa que molt aviat iniciaran!