PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA ESO 2020-21

  • alumnat assignat i Llista d’espera (7 de juliol de 2020)

  • Les reclamacions a les assignacions (o no assignacions), caldrà presentar-les a l’OME el mateix dia de la publicació de les llistes i fins dijous (7, 8 i 9 de juliol, amb cita prèvia).
  • El període de matrícula serà: del 13 al 17 de juliol, ambdós inclosos. PROPERAMENT US PENJAREM LA DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR.

Per qualsevol dubte podeu contactar:

 

 

PREMIS TREBALL RECERCA UB

El divendres 3 de juliol va estar galardonada l’Alba Quirós pel treball de recerca “Les dones artistes a Manresa (1936-63) dins dels Premis UB-Santander Facultat Geografia i Història Treballs de Recerca. Volem felicitar-la pel seu treball així com al seu tutor Ovidi Cobacho pel seu guiatge. Podeu torbar més informació a: youtu.be/OjAw9CW-Y3Y

 

 

COMIAT DEL GRUP 2n FPB

Avui ha tingut lloc al centre i de forma presencial el comiat a l’alumnat de 2n FPB, tot i ser un grup reduït també és un grup especial on s’han aconseguit superat els objectius de curs.

Desitjar-los molta sort en la nova etapa que començaran properament!

MATRICULA 2020-21 ALUMNAT DEL CENTRE

L’alumnat del centre per tal de poder formalitzar la Matrícula pel proper curs 2020-21 cal que seguiu instruccions segons curs. El termini és del 25 de juny al 3 de juliol de 2020 i de forma telemàtica.

Per qualsevol dubte podeu contactar, així com enviar tota la documentació:

2n i 4t d’ESO: 

3r d’ESO:

  • Comprovant Pagament AMPA. DOCUMENT
  • Fotografia mida carnet
  • Fotocòpia DNI/NIE
  • Autoritzacions d’eines informàtiques  +14 anys. DOCUMENT

1r Batxillerat: 

  • Comprovant Pagament AMPA. DOCUMENT
  • Fotografia mida carnet
  • Fotocòpia DNI/NIE

2n Batxillerat i FPB: 

COMIATS CURS ESPECIALS de 1r i 2n ESO

Com cada curs, a finals de juny arriba el moment de dir-nos adéu i desitjar-nos unes bones vacances. Enguany tot ha estat diferent i especial,.. per això l’equip docent de professorat de 1r i 2n ESO ha cregut necessari fer un comiat també virtual.

Aprofitem per donar les gràcies a totes les famílies per ser-hi en uns moments en que l’educació ha estat més compartida que mai.

RETORN LLIBRES CURS 2019-20

El sistema de recollida de l’empresa Iddink aquest any d’excepcionalitat ho farà a través de missatgeria, per això us enviaran informació al respecte, si encara no l’heu rebut podeu contactar amb ells a través del mail. El termini és fins el 15 de juliol, tenint en compte que alumnat de 2n de batxillerat acaba les PAU el 10 de juliol. I pel que fa a l’alumnat de 1r Batxillerat al tenir Proves Extraordinàries de recuperació de matèria en alguns casos haurà d’indicar-ho a Iddink per mail.

Tot i així us pengem una INFOGRAFIA que us pot servir.

Com contactar amb Iddink?

Correu electrònic: info@iddink.cat
Ajuda de la web: www.iddink.cat
Telèfon: 902 565 411

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU

Període presentació sol·licituds: del 15 de juny al 25 de juny 2020

 

 

 

 

 

Cal demanar hora telefònicament (938742368) per venir a presentar la SOL·LICITUD emplenada al centre o bé podeu enviar al mail preins@icalgravat.net juntament amb la documentació següent:

– Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

– Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna.

– Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Depart. Treball, Afers Socials i Famílies.

– Original del consell orientador rebut amb recomanació d’incorporació a un cicle de formació professional bàsica, així com l’altra documentació acreditativa dels cursos d’ESO superats o cursats, i de les qualificacions obtingudes.

L’alumnat que en el moment en què finalitza el termini de reclamació de l’ordenació provisional no hagi presentat el consell orientador corresponent no obtindrà plaça assignada.

Calendari a tenir present:

– Publicació de la llista de sol·licituds al centre, amb l’ordenació provisional d’acord amb els blocs de prioritat: no més tard del 30 de juny de 2020

– Termini de reclamació de l’ordenació provisional: 1 al 3 de juliol de 2020.

– Publicació de la llista de sol·licituds d’admissió al centre amb l’ordenació definitiva i llista d’alumnes admesos: 6 de juliol de 2020.

– Període de matrícula: del 7 de juliol al 14 de juliol de 2020, i del 2 al 4 de setembre de 2020.

PLA D’OBERTURA

Amb l’arribada de la Fase 2 de desescalada en el confinament del Covid-19, prevista pel proper dilluns 1 de juny de 2020 s’han dictat instruccions per la reobertura del centres educatius. Segons les instruccions rebudes s’ha elaborat un Pla d’Obertura del Centre, que trobareu adjunt, on es regulen les condicions d’aquesta obertura i que a grans trets implica:

      • El curs, a nivell lectiu, s’acabarà en format telemàtic el divendres 19 de juny.
      • El retorn al centre per part dels alumnes és voluntari.
      • L’assistència de l’alumnat a partir de l’1 de juny es farà prèvia demanda al tutor/a individual i s’haurà de presentar aquesta declaració responsable conforme es compleixen els requisits indicats en aquest PLA D’OBERTURA. Important veure les mesures de seguretat que s’adjunten (*).
      • El criteri general és que només en casos específics es reactivarà el servei de transport escolar.

+ INFORMACIÓ

VIDEOCONFERÈNCIES INFORMATIVES PER A LES FAMÍLIES

Les preinscripcions i matrícules del proper curs 2020-21 s’han ajornat, així com tampoc s’han pogut fer les Jornades de Portes Obertes tal i com les havíem previst.
Per aquest motiu, tot i esperant que es publiquin les dates de la preinscripció, durant aquest mes de maig us proposem, a les famílies que teniu dubtes o bé voleu més informació del centre, poder realitzar una videoconferència concertada.
Si esteu interessats ens ho podeu sol·licitar al mail del centre (iescalgravat@xtec.cat)
Més informació: