CITA PRÈVIA

Per poder realitzar tràmits al centre i que calgui ser presencial ja siguin acadèmics, certificacions, matricules,..
Caldrà demanar hora per poder-ho realitzar a través del telèfon: 938742368 o bé directament a l’aplicatiu de CITA PRÈVIA
 

PLA ORGANITZACIÓ BÀSIC

El dimarts 8 de setembre es va presentar en reunió telemàtica al Consell Escolar el PLA ORGANITZACIÓ BÀSIC del centre. Aquest pla ha estat elaborat per l’equip directiu durant el mes de juliol de 2020, i conté una sèrie de previsions per garantir la seguretat de la comunitat educativa, i per establir mesures de protecció.
Aquest document s’ha elaborat seguint les directrius dels documents publicats per l’Administració donada l’excepcionalitat sanitària, educativa i social que ha originat la pandèmia provocada pel COVID-19, els centres hem pogut planificar i reorganitzar aspectes de funcionament, fruit d’una reflexió de la realitat de cada centre i de manera participada amb la comunitat educativa. Així, aquests plans d’obertura provisional contenen mesures excepcionals, de reagrupaments dels alumnes, d’atenció d’un nombre reduït de docents a cada grup, de reajustaments dels horaris d’entrades i sortides, entre d’altres.

 

REUNIONS D’INICI DE CURS

Les reunions d’inici de curs es varen fer el dilluns 7 per l’alumnat dels estudis postobligatoris (BATX i FPB) i el dimecres 9 per les famílies de l’ESO. Totes es van realitzar de forma telemàtica amb una assistència considerable.
A continuació us passem algunes de les… Llegeix més»

BEQUES CURS 20-21 ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

S’han convocat les beques per a estudiants que el curs acadèmic 2020-21 cursin ensenyaments postobligatoris (batxillerat, cicles, fp bàsica,..).  

Les quanties i les característiques les podeu trobar a: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/trmits-temes/247-beques-ministerio-postobligatoris.

El termini per presentar les sol·licituds: del 9 d’agost a l’1 d’octubre.

La presentació es realitza via telemàtica.

MATRICULA ESO 2020-21 ALUMNAT NOU!

L’alumnat de nova incorporació al centre per tal de poder formalitzar la Matrícula pel proper curs 2020-21 via telemàtica. Només en casos excepcionals i amb petició de cita prèvia o trucant al 938742368 es podrà entregar al centre. El termini és del 13 al 17 de juliol de 2020 i de forma telemàtica. 

DOCUMENTACIÓ

      • General (tot l’alumnat):
      • Depenen del cas:
      • IMPORTANT! Cal aportar butlletí Notes final Curs 2019-20 si s’ha de matricular de qualsevol curs que no sigui 1r ESO.

Per qualsevol dubte podeu contactar i també enviar la documentació:

MATRICULA BATXILLERAT 2020-21 ALUMNAT NOU!

L’alumnat de nova incorporació al centre per tal de poder formalitzar la Matrícula pel proper curs 2020-21 via telemàtica. Només en casos excepcionals i prèvia petició de cita es podrà entregar al centre. El termini és del 8 al 14 de juliol de 2020 i de forma telemàtica.

DOCUMENTACIÓ

      • Per qualsevol dubte podeu contactar i també enviar la documentació:

MATRICULA 2020-21 ALUMNAT DEL CENTRE

L’alumnat del centre per tal de poder formalitzar la Matrícula pel proper curs 2020-21 cal que seguiu instruccions segons curs. El termini és del 25 de juny al 3 de juliol de 2020 i de forma telemàtica.

Per qualsevol dubte podeu contactar, així com enviar tota la documentació:

2n i 4t d’ESO: 

3r d’ESO:

  • Comprovant Pagament AMPA. DOCUMENT
  • Fotografia mida carnet
  • Fotocòpia DNI/NIE
  • Autoritzacions d’eines informàtiques  +14 anys. DOCUMENT

1r Batxillerat: 

  • Comprovant Pagament AMPA. DOCUMENT
  • Fotografia mida carnet
  • Fotocòpia DNI/NIE

2n Batxillerat i FPB: 

RETORN LLIBRES CURS 2019-20

El sistema de recollida de l’empresa Iddink aquest any d’excepcionalitat ho farà a través de missatgeria, per això us enviaran informació al respecte, si encara no l’heu rebut podeu contactar amb ells a través del mail. El termini és fins el 15 de juliol, tenint en compte que alumnat de 2n de batxillerat acaba les PAU el 10 de juliol. I pel que fa a l’alumnat de 1r Batxillerat al tenir Proves Extraordinàries de recuperació de matèria en alguns casos haurà d’indicar-ho a Iddink per mail.

Tot i així us pengem una INFOGRAFIA que us pot servir.

Com contactar amb Iddink?

Correu electrònic: info@iddink.cat
Ajuda de la web: www.iddink.cat
Telèfon: 902 565 411

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU

Període presentació sol·licituds: del 15 de juny al 25 de juny 2020

 

 

 

 

 

Cal demanar hora telefònicament (938742368) per venir a presentar la SOL·LICITUD emplenada al centre o bé podeu enviar al mail preins@icalgravat.net juntament amb la documentació següent:

– Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

– Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna.

– Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Depart. Treball, Afers Socials i Famílies.

– Original del consell orientador rebut amb recomanació d’incorporació a un cicle de formació professional bàsica, així com l’altra documentació acreditativa dels cursos d’ESO superats o cursats, i de les qualificacions obtingudes.

L’alumnat que en el moment en què finalitza el termini de reclamació de l’ordenació provisional no hagi presentat el consell orientador corresponent no obtindrà plaça assignada.

Calendari a tenir present:

– Publicació de la llista de sol·licituds al centre, amb l’ordenació provisional d’acord amb els blocs de prioritat: no més tard del 30 de juny de 2020

– Termini de reclamació de l’ordenació provisional: 1 al 3 de juliol de 2020.

– Publicació de la llista de sol·licituds d’admissió al centre amb l’ordenació definitiva i llista d’alumnes admesos: 6 de juliol de 2020.

– Període de matrícula: del 7 de juliol al 14 de juliol de 2020, i del 2 al 4 de setembre de 2020.