CURSOS CIATE TARRAGONA 2018

Onze alumnes de 2n i 4t ESO han estat realitzant un seguit d’activitats en el Complex esportiu de Tarragona aquesta darrera setmana de juny per tal del curs vinent poder dinamitzar les activitats esportives del centre.

DISTINCIÓ PROVA ACCÉS A LA UNIVERSITAT

L’alumne Noah Pradas Ruiz ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts. La nostra cordial felicitació pel seu esforç i dedicació  tant a la seva la família com a la tasca de tot l’equip docent.
L’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat tindrà lloc el divendres dia 20 de juliol, a la tarda, a L’Auditori de Barcelona.
Així mateix aprofitem per felicitar a tot l’alumnat pels resultats obtinguts d’enguany a la Selectivitat.

LLIBRES PER AL CURS 2018-19

La reunió informativa sobre la gestió de llibres de l’empresa Iddink, per els pares de 1r d’ESO  es realitzarà el dia 2 de juliol a les 7 de la tarda i la recollida de llibres es farà el 4 de juliol al matí de 10 a 14 i a tarda de 3 a 5. I la recollida de setembre serà el dimarts 4 de setembre de 10 a 13:30 del matí.

Us adjuntem el llistat de llibres per al proper curs:  Llibres curs 18/19