DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El 25 de novembre es commemora el Dia contra la violència de gènere.
Al vestíbul de l’institut, l’alumnat trobarà una exposició elaborada pels seus companys i companyes de segon de batxillerat.
Us deixem també el manifest del centre que està compost per una sèrie de fragments dels diferents manifestos realitzats també per l’alumnat de segon de batxillerat des de la matèria d’Història.

Manifestos de l’alumnat

SORTIDA DE CIÈNCIES A LA GARROTXA

La setmana passada, el meu grup 4t A vam anar d’excursió al Volcà Croscat i a la Fageda d’en Jordà.

Va ser una experiència molt agradable, vam passejar molt i vam veure un volcà per dins. Les vistes eren al·lucinants, i les explicacions del guia eren molt interessants.

Sens dubte una excursió molt bona.

TALLER DE PERCUSSIÓ CORPORAL A 4RT D’ESO

El 12 i 13 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO hem gaudit d’una sessió de percussió corporal a càrrec del Marc Sibila.
Al gimnàs de l’Institut cada grup ha realitzat les tècniques bàsiques utilitzant les mans i la resta del cos per a fer ritmes i petites coreografies.
Ha estat una sessió molt divertida!

TEATRE A L’AULA

Perfil d’èxit i Selecció Natural

Són el títol de dues obres que la companyia de teatre TeDebat van venir a fer  a les aules de 1r i 2n d’ESO. Si les aules no poden anar al teatre, lluitem perquè el teatre vingui a les aules!

En ambdós casos, es tracta d’un monòleg farcit d’experiències properes als instituts i de valors que val la pena inculcar als nostres alumnes. Perfil d’èxit tracta sobre el perill i les conseqüències que pot tenir dependre de les xarxes socials. Selecció Natural, en canvi, se centra en una experiència de bullying que pateix una alumna dins d’un institut.

L’experiència ha estat del tot enriquidora i els alumnes han quedat captivats davant de l’escenificació que les actrius han fet de cada una de la situacions plantejades. Després, s’ha generat un debat del tot interessant, que des de les matèries de llengua s’ha decidit cloure amb una redacció a mode de reflexió personal sobre els valors que han integrat d’aquesta experiència.

UNA CASTANYADA DIFERENT!

Aquest any hem celebrat una castanyada diferent. Tots els alumnes de 1r i 2on d’ESO hem fet una sortida a peu fins al Parc del Secà. Hem compartit una estona a l’aire lliure entre la natura propera i ens hem divertit fent jocs en grup. En el camí, tant d’anada com de tornada,  hem compartit estones de converses que també hem agraït.

Alguns grup van decorar les classes amb motius de Halloween, i entre tots hem aconseguit que aquesta tradició s’hagi pogut celebrar, encara que hagi estat d’una manera diferent.

MODIFICACIÓ HORÀRIA PELS ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

A partir del proper dilluns 9 de novembre i fins al final del trimestre, tot l’alumnat de batxillerat disminuirà la presencialitat al centre: un dia vindrà l’alumnat de 1r de batxillerat i un altre dia el de 2n de batxillerat.

El model garanteix el 100% de classes i també la presència setmanal de l’alumnat al centre per seguir millor les activitats lectives i poder dur a terme les proves i activitats d’avaluació.

L’alumnat que li toqui estar a casa seguirà totes les classes a partir de videoconferències i el professorat en farà el seguiment d’assistència com és habitual. Es vetllarà per tal que tot l’alumnat disposi de dispositius electrònics.

PODEU CONSULTAR HORARIS DETALLATS A:

TREBALLS DE RECERCA 2019-20

Dimarts 13 d’octubre s’han fet la presentació i defensa oral dels Treballs de Recerca de 2n de Batxillerat. S’ha d’iniciar preferentment durant el primer curs i presentar obligatòriament durant el 2n  curs, representa el 10% de la qualificació final dels estudis de batxillerat. Però sobretot… Llegeix més»

CITA PRÈVIA

Per poder realitzar tràmits al centre i que calgui ser presencial ja siguin acadèmics, certificacions, matricules,..
Caldrà demanar hora per poder-ho realitzar a través del telèfon: 938742368 o bé directament a l’aplicatiu de CITA PRÈVIA