FINAL VIRTUAL DEL PROJECTE ERASMUS+

Del 24 al 28 de maig ha tingut lloc la darrera trobada del projecte Erasmus +  “Little Actions for Active Citizenship” en què el nostre institut ha participat durant dos anys. Aquesta trobada internacional s’ha hagut de realitzar de manera virtual per causa de la pandèmia i no a Hongria com estava inicialment previst.

Cada dia, després de classe, ens hem connectat virtualment amb alumnes i professors dels altres països del projecte: Turquia, Hongria, Itàlia i Lituània. Hem fet presentacions sobre els nostre països, les nostres ciutats i instituts. També hem fet un treball sobre els nostres sistemes de govern i hem compartit com hem viscut la pandèmia en els diferents països. Els darrers dies hem reflexionat sobre el concepte de democràcia i hem parlat sobre el que representa ser ciutadà europeu.

Tot i les dificultat tècniques d’alguns dies, la nostra valoració és molt positiva. Aquesta trobada virtual ha sigut molt enriquidora tant per a les alumnes de batxillerat que han participat com per als professors acompanyants. Hem après moltes coses sobre els altres socis del projecte; hem compartit idees i també hem constatat que aquesta pandèmia, que no hi entén de  fronteres, ha actuat com a nexe d’unió entre els països i ens ha acostat més que mai.