L’ALULMNAT DE LABORÀLIA CONCLOU AMB ÈXIT ELS TASTETS D’OFICIS
10/06/26L’alumnat de 4ESO del grup Laboràlia ha rebut el certificat d’aprofitament del projecte de la mà de l’alcalde i el regidor d’educació de l’Ajuntament de Manresa en un acte celebrat el 28 de maig a la sala de plens. Durant el curs, han realitzat tastets… Llegeix més»

