VISITA AL COSMOCAIXA 2n ESO

L’alumnat de 2n d’ESO hem visitat el Museu de la Ciència-Cosmocaixa. Al llarg de la jornada hem visitat el Museu i també hem tingut l’oportunitat de realitzar dos tallers molt interessants sobre “L’ Energía” i “Reaccions Químiques” on hem tingut l’oportunitat d’experimentar en primera persona… Llegeix més»

Visita a Cosmocaixa

Els alumnes de 2n de Batxillerat hem anat al Cosmocaixa a visitar el planetari (alumnat de ciències-tecnologia) i a fer un taller sobre metereologia (alumnat del social humanístic). Posteriorment hem tingut temps per experimentar al Cosmocaixa.