VISITA AL COSMOCAIXA 2n ESO
08/05/26L’alumnat de 2n d’ESO hem visitat el Museu de la Ciència-Cosmocaixa. Al llarg de la jornada hem visitat el Museu i també hem tingut l’oportunitat de realitzar dos tallers molt interessants sobre “L’ Energía” i “Reaccions Químiques” on hem tingut l’oportunitat d’experimentar en primera persona… Llegeix més»

