PROJECTE DE VIDA DE 4rt D’ESO AMB EL MARC BUXADERAS

La setmana passada vam fer la Setmana Cultural al nostre institut, i els alumnes de 4rt d’ ESO van haver de realitzar en grups el Projecte de Vida, amb l’objectiu d’acabar de rumiar, treballar  i decidir el seu futur una vegada acabada l’etapa educativa obligatòria.
Una de les activitats que es van portar a terme a la nostra biblioteca va ser una xerrada del Marc Buxaderas, un noi manresà de 18 anys que pateix paràlisi cerebral, i que malgrat les seves dificultats, es dedica a fer monòlegs i xerrades.
Als nostres alumnes els va animar molt a “no tirar mai la tovallola” en moments de dubtes, a tenir forces sempre per anar endavant, malgrat ara han de prendre  importants decisions pel seu futur. I tot això amb una gran dosi d’humor.
Va ser, senzillament, una xerrada impactant on a tots ens va deixar bocabadats.
Moltes gràcies Marc per encomanar-nos una mica de la teva empenta i fermesa!!!!