MODIFICACIÓ HORÀRIA PELS ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

A partir del proper dilluns 9 de novembre i fins al final del trimestre, tot l’alumnat de batxillerat disminuirà la presencialitat al centre: un dia vindrà l’alumnat de 1r de batxillerat i un altre dia el de 2n de batxillerat.

El model garanteix el 100% de classes i també la presència setmanal de l’alumnat al centre per seguir millor les activitats lectives i poder dur a terme les proves i activitats d’avaluació.

L’alumnat que li toqui estar a casa seguirà totes les classes a partir de videoconferències i el professorat en farà el seguiment d’assistència com és habitual. Es vetllarà per tal que tot l’alumnat disposi de dispositius electrònics.

PODEU CONSULTAR HORARIS DETALLATS A: