ACTIVITATS DEL PLA CATALÀ D’ESPORT A L’ESCOLA

Hem començat l’any amb els nous dinamitzadors: Martí Miralda, Maria Guerrero, Oriol Dorado, Gerard Mestre, Ingrid Belart i Cristina Cirera. Tots ells van fer el Curs CIATE de Dinamització d’Esport a l’Escola Tarragona 2020.

Iniciem un any que per les circumstàncies a nivell sanitari, ens ha obligat a reinventar-nos però que a la vegada se’ns presenta com  un gran repte. L’equip de dinamitzadors ha treballat per presentar una proposta d’activitats per a tots el gustos. Com per exemple, hip-hop, futbol sala o bàdminton.

Esperem que tingui el mateix èxit que en les edicions anteriors.