3r´s CLASSIFICATS EN LA VI COPA CANGUR

Avui dijous 24 de gener la Mariona Miralda, Laila Mateo i Sabrina Ruiz (3r ESO) i Marcel Morales, Martina Soler, Guillem Sellarès i Bruna Giménez (2n ESO) han pogut participar a la VI Copa Cangur que organitza l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de la UPC de Manresa-UPC-BarcelonaTech (UPC).

Un total de 30 equips, amb més de 200 alumnes de secundària, procedents de les comarques del Bages, del Berguedà i d’Osona, així com d’Andorra la Vella, han participat a les proves que s’han desenvolupat durant dos torns: a les 10 i a les 12 h. Els equips eren format per set alumnes i cada equip disposava de 60 minuts per resoldre 12 problemes. Els grups competeixen entre ells contra rellotge i amb gran pressió, ja que la puntuació per a cada problema resolt es va modificant segons es desenvolupa el concurs. Aquest disseny del concurs el fa molt emocionant i provoca que l’alumnat participant estableixi estratègies de joc i que pensi i debati amb profunditat els problemes resolts.

Estem molt satisfets que l’esforç, la implicació i les ganes puguin ser recompensats d’aquesta forma!!!