BlumeGame

En el marc del projecte Apadrinem el patrimoni, impulsat pel Departament d’Ensenyament, l’ institut va apadrinar la masia de Can Cortada, situada al terme municipal d’Esplugues de Llobregat.

IMG_9472_rdmL’objectiu d’aquest “apadrinament”, que ja té tres anys, era que els alumnes del centre, alguns dels quals són de fora de fora de Catalunya, i la gran majoria, de fora d’Esplugues,  tinguessin un major coneixement de l’entorn on es situa el centre.

El curs passat els alumnes de 4t d’ESO van fer una visita a la masia, i des del departament de Socials es van plantejar diferents activitats relacionades amb aquesta visita.

Aquest curs, els alumnes de 4t d’ESO, dins de la matèria Educació Visual i Plàstica, que és impartida per la Montse Farràs, han dissenyat un joc, “BlumeGame“, relacionat amb Can Cortada, masia que l’institut va apadrinar. El joc és un recull de preguntes sobre diferents temes (un d’ells, la població d’Espluges). Per triar el tema sobre el qual es vol respondre es llança un dau i es tria una qüestió sobre aquest tema. En cas de resposta correcta, s’avança fins a arribar a la fita.

Des d’aquí podeu descarregar-vos el tauler on es desenvolupa el joc: taulell-pdf, i el llistat sobre les diferents qüestions (música, mímica, cultura, dibuix, esports i Esplugues) que es poden preguntar: MÚSICA-fitxa, MÍMICA-fitxes, Cultura-targetes, DIBUIXA -fitxes, ESPORTS-fitxes, ESPLUGUES-preguntes)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *