Celebració de la diada de sant Jordi

Avui, 23 d’abril, hem celebrat la diada de sant Jordi! La jornada ha començat amb la gimcana que han preparat els alumnes del cicle per a tot l’alumnat. Tot seguit, ens hem aplegat a la sala d’actes on hem visionat vídeos per tal de commemorar el naixement de l’autor de l’any (Vicent Andrés Estellés) i la mort de Kafka. També hem escoltat un àudio que han elaborat els diferents alumnes dels diferents cursos en la matèria de llengua castellana. Tot seguit, l’alumnat de cultura clàssica també ha preparat un vídeo sobre història llatina i un rap sobre cultura clàssica.

Tot seguit s’han repartit els diferents premis per als diferents concursos que s’han portat a terme enguany: concursos literaris en llengua catalana, castellana i anglesa; concurs de dibuix, de fotografia matemàtica i premis de les proves cangur.

Per tal de finalitzar l’acte, l’alumnat de 3r d’ESO ha cantat unes cançons en anglès.

Després, al pati, ens esperava la tradicional xocolatada i, per tal de concloure la diada, l’alumnat dels grups B ha participat en la gimcana preparada per l’alumnat de cicles en què hi ha participat, a més de l’alumnat, força professorat.

En definitiva, un dia lúdic, engrescador i diferent.