Lliurament dels premis Fòrum d’excel·lència

El 24 d’abril, al Casal de cultura Robert Brillas de la localitat d’Esplugues de Llobregat, s’ha celebrat l’acte de lliurament de premis del Fòrum de l’excel·lència. L’acte va ser presidit per l’alcaldessa del municipi, el director dels SSTT d’educació del Baix Llobregat, per regidors i tècnics de l’ajuntament. Els estudiants guanyadors van acudir acompanyats dels familiars, alguns amics, membres dels equips directius, inspectora i tècnics del centre de recursos, per tal de presentar, de manera breu el seu treball de recerca.

Enguany, estem doblement contents, ja que l’alumnat del nostre institut s’ha emportat dos premis. Per una banda, Jan Blas (2nB) ha resultat guanyador amb el treball de recerca que s’intitula “De la cultura popular al fàrmac” i, per l’altra, Mallol Vall (2nA) ha guanyat el premi a la creativitat amb el treball “De gegants i bèsties”.

L’enhorabona a tots dos alumnes i l’agraïment a l’ajuntament per valorar la feina d’aquest alumnat.