Treballs de Recerca

Els dies 20 i 21 de desembre, els alumnes de 2n de batxillerat han fet la presentació oral del seu Treball de Recerca. Els alumnes han defensat la seva feina davant d’un tribunal de professors/es i el públic assistent.

La presentació oral finalitza un procés que es va iniciar al febrer de 2016 quan els alumnes escolliren un tema i el tutor/a que els havia d’orientar.

Les Memòries es van lliurar el 9 de desembre i restaran a la biblioteca a disposició de qui les vulgui consultar.

A continuació us presentem el llistat de Treballs de Recerca presentats el curs 2016-2017.

sin-titulo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *