Riu Besòs

EL RIU BESÒS
En el projecte del riu Besòs els alumnes de primer assumeixen un rol conservacionista per intentar concienciar de la importància de tenir cura d’un ecosistema, de la importància que té conservar la biodiversitat al nostre planeta i del paper que hi jugan aquestes ecosistemes en el control del canvi climàtic. Per a fer-ho els alumnes estudien el riu des de diferents punts de vista, fan anàlisis de les seves aigües, identifiquen la flora i la fauna característica del riu, i estudien la restauració que s’ha fet del riu per acabar elaborant productes que ajudin a conscienciar al nostre entorn.  A més a més, part de les classes són en anglès, per tant, aprenen anglès i contingut de forma integrada (mètode CLIL/AICLE).
A continuació, us mostrem els resultats obtinguts, que van des de la realització d’un vídeo per denunciar l’impacte d’Endesa fa en la desembocadura del riu, passant per la realització d’unes infografies que mostren la biodiversitat d’aquest ecosistema fluvial fins a la realització d’un decàleg de bones pràctiques per ajudar a la conservació de l’aigua.