Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies:

Atenent la Resolució ENS/2160/2014, de 16 de setembre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics (DOGC 29-09-2014), us comuniquem que a partir del dia 7 de novembre, hem iniciat el procés de renovació del Consell Escolar de l’Institut Barri Besòs, que haurà de quedar constituït abans del dia 22 de desembre de 2016.

Com sabeu, a l’Institut, ha d’haver-hi canals que afavoreixin la participació dels diferents sectors de la comunitat educativa i un dels més importants és el Consell Escolar.

L’actual procés electoral s’efectua per tal de renovar:

• tres dels membres representants del professorat,
  • set dels membres del sector dels pares i mares d’alumnes
  • cinc dels representants de l’alumnat.

Recordeu que teniu dret a vot tant la mare com el pare de l’alumnat escolaritzat en el Centre.            Les eleccions dels representants dels pares i de les mares seran el dia 14 de desembre de 17:00 a 19:00 hores.

Des d’ara mateix i fins el dia 9 de desembre us convidem a presentar les vostres candidatures.

Informa-te’n, participa-hi, dóna un cop de mà al teu Institut!