Preinscripció ESO curs 2021-2022

Informació general (web educació)

BAREM RESULTATS PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2021-2022  CLICA BAREM

Video del Departament d’Educació on explica com realitzar la preinscripció Video

Informació adreçada a les famílies de l’alumnat de 6è de Primària i nouvinguts que faran la preinscripció a l’Institut d’Aran. “Els alumnes d’ESO del centre NO HAN DE REALITZAR la preinscripció hauran de realitzar la CONFIRMACIÓ DE PLAÇA en el seu moment.”

La sol·licitud de preinscripció d’educació secundària obligatòria, l’has de presentar del 17 al 24 de març i has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots afegir del 25 al 26 de març.

Preinscripcio.gencat.cat  penjar a documentació necessària  a la sol·licitud de la preinscripció (apartat 3 -Barem) -escanejada o fotografiada (JPG)-

És molt important que respectis les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran qualsevol prioritat que tinguin a l’hora d’obtenir la plaça.

​​web per a la preinscripció en línia

• És molt Important que seguiu tots els passos
  • PAS 1  DOCUMENTACIÓ  Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.
    Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.
  • PAS 2 Accés a la preinscripció telemàtica preinscripcio.gencat.cat.
  • PAS 3 Donar-se d’alta En el cas que els alumnes majors d’edat o els tutors de l’alumne utilitzin l’idCAT Mòbil:Signatura digital, és la via més fàcil i ràpida o certificat digital (per exemple, T-CAT, DNIe o Cl@ve). Per internet buscar numero d’identificació de l’alumne  CONSULTA de l’IDALU o RALC
  • PAS 4 Omplir SOL·LICITUD
      • Dades personals,
      • Targeta sanitària exemple “TASA 10230101 02”
      • Codi del centre 25006239 i nom Institut d’Aran
  • PAS 5 Seguir el calendari establert

En cas de necessitat aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, i amb l’objectiu de garantir l’equitat, es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant per telèfon o  a través d’Internet.

• Es demanarà cita prèvia al e-mail del Centre c5006239@xtec.cat. també es podrà demanar cita prèvia telefònicament:
  •          973 643761.Horari d’atenció: de 9h a 13h.

Informació sobre com es farà l’atenció presencial:

• al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  • cal recordar que han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Es recomana que portin el seu propi bolígraf;
  • recordar la recomanació de portar mascareta i guants;
  • no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació. És important que, per a més informació sobre el procés de preinscripció us dirigiu a la web Estudiar a Catalunya”.
  • SOL-LICITUD Presencial en casos excepcionals s’ha de baixar el full omplir les dades i demanar cita a l’institut per portar la documentació juntament amb el full de la sol.licitud.
Del 17 al 24 de març Presentació i/o modificació de sol·licituds *
Del 25 al 26 de març Presentació de documentació
Del 6 al 15 d’abril Gestió de sol·licituds (per preparar les llistes amb el barem provisional)
19 d’abril Publicació de les llistes amb el barem provisional