Sortida a la Mare de Déu del Prat
El passat divendres, 9 d’octubre, el cicle inicial de primària vam anar caminant a la mare de Déu del Prat. Amb elements de l’entorn hem creat dibuixos i mandales molt originals.
Quins artistes!!
Sortida a la Mare de Déu del Prat Llegeix més »












