Butlletí informatiu 2020-21

En Butlletí Informatiu d’aquest curs 2020-21 hi trobareu diferents informacions que són del vostre interès, especialment en aquest curs, marcat de bon principi per les mesures per fer front a possibles situacions d’afectació de la COVID.

Pots descarregar-lo clicant aquí: Butlletí Informatiu.

Així mateix, us recordem que, entre d’altres mesures, s’hauran de tenir en compte les següents indicacions des del primer dia de jornada escolar:

• Les classes s’iniciaran el 16 de setembre amb normalitat. Es prega puntualitat a tothom i ara més que mai per tal que l’organització de centre funcioni. Respecteu les mesures i accessos d’entrades.
  • És obligatori arribar i entrar al centre escolar amb mascareta.
  • A partir dels 6 anys l’alumnat haurà de portar la mascareta al llarg de tot l’horari lectiu.
  • L’alumnat cal que porti sempre una mascareta de recanvi dins una bosseta  o sobre de paper a la seva motxilla.
  • Cal que les mascaretes estiguin marcades amb el nom i cognom de l’alumne/a. Recomanem que hi lligueu una veta, goma o cordó (a mena de collaret) per tal que quan es tregui quedi subjecta al coll.
  • L’alumnat ha de portar mocadors de paper i una ampolleta de gel hidroalcohòlic d’ús personal.
  • No és permès portar esmorzars o berenars per compartir amb la resta de companys/es ni amb el professorat del centre.

Totes aquestes indicacions estan subjectes a possibles canvis que puguin realitzar els Departaments d’Educació i de Salut en funció de com avanci la pandèmia.