Mesures Covid-2: Entrades i sortides del centre

Organització de les entrades i sortides del centre

Per tal d’evitar aglomeracions a l’entrada als edificis, és molt necessari que l’alumnat arribi amb puntualitat. El nostre centre està ubicat en dos edificis separats, un acull les etapes d’Infantil i Primària i l’altre edifici l’etapa de Secundària, i excepcionalment, aquest curs, l’alumnat de 6è de primària. Les famílies no poden accedir al centre; per fer-ho cal demanar cita prèvia. A les entrades i sortides podran entrar al pati les famílies d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

CURS-NIVELL-GRUP TIPUS D’ACCÉS HORA D’ENTRADA  I DE SORTIDA

Porta principal Entrada 7:50h-Sortida 14:25h
3r ESO A i B, 4t ESO

Porta principal Entrada 8:05h- Sortida 14:40h
Alumnes de transport de 2n a 4t ESO (Amb mascareta) Porta principal Entrada 7:55h – Sortida 14:40h

Observacions:

A l’edifici d’infantil i primària hi haurà tres entrades d’accés al recinte (Educació Infantil: tanca més propera al monestir / Cicle Inicial i Mitja: tanca més propera al nou supermercat / 5è: porta del C/ Mestre Andreu) i seguidament 6 portes d’accés a l’edifici. Això ens permet que tot l’alumnat pugui entrar en la mateixa franja horària, de forma esglaonada amb un marge de 10 minuts per tal que puguin anar entrant a dintre l’aula. L’alumnat a partir de 6 anys entrarà amb mascareta. A l’aula es repartirà el gel hidroalcohòlic per a cada alumne/-a (no es fa abans per tal d’evitar aglomeracions).

A l’edifici de Secundària només tenim una entrada. Els alumnes entraran en dos torns amb una diferència de 15 minuts. Hauran d’anar amb mascareta i mantenir el 1’5 metres de distància de seguretat.