Dia Europeu de les Llengües

Des de l’Institut Escola vam voler fer del Dia Europeu de les Llengües (26 de setembre) una jornada especial. A secundària, cada alumne/a va preparar una o vàries paraules en diferents llengües: català, castellà, anglès, francès i alemany. Cadascuna d’aquestes paraules, escrita en una cartolina,… Llegeix més»

Acompanyant avis i àvies per a un envelliment actiu

Com ja s’ha fet en cursos anteriors, els dos grups de 2n d’ESO van participar en una activitat amb la gent gran de la Fundació Emma. El passat 25 de setembre, estava previst que aquest alumnat acompanyés al conjunt d’avis i àvies caminant fins a l’institut on s’havia preparat un esmorzar. Finalment, degut al mal temps que feia, es decidí fer l’activitat dins de la mateixa Fundació Emma. Aquí us mostrem unes fotos de l’esmorzar, un espai de conversa i d’intercanvi intergeneracional.

Bon curs 2019/20

Ja quasi hi som! Un nou curs, la il·lusió de retrobar els amics, d’estrenar aquella capsa de colors, de canviar de passadís,  el neguit d’encetar una nova etapa i de conèixer els nous professors … Abans, però, una festa major que us desitgem que gaudiu… Llegeix més»

Festa de l’arbre 2019

Aquest diumenge esteu tots convidats a participar en la ruta de la Festa de l’arbre que ens han preparat els alumnes de 1r d’ESO.

Enguany, en lloc d’explicar-nos les característiques dels arbres que trobem en els nostres carrers, ens donaran a conèixer diferents ecosistemes del terme municipal.

Us esperem a tots a les 10 del matí a la plaça de l’Abadia. No hi falteu!