Pla TAC / EDC

El centre va aprovar el seu pla TAC el curs 2019/20. El podeu consultar als següents enllaços:

Les circumstàncies, però han fet que molts aspectes d’aquest pla hagin quedat ràpidament obsolets. Per una banda, la pandèmia, si ha tingut alguna cosa positiva, ha estat l’augment de la competència digital de tota la comunitat educativa. En efecte, les eines digitals ens van permetre de continuar l’activitat docent durant el període de confinament i ens han permès d’atendre l’alumnat de primària i secundària aquests darrers cursos quan puntualment algun grup quedava confinat. Per altra banda, la posada en marxa del Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC) el 2020, que vol aconseguir una millora significativa de la competència digital dels escolars i de retruc, de tota la comunitat educativa en el moment de la seva finalització, el 2023, ens demana que tinguem a punt una nova planificació al centre per aquesta data, l’Estratègia Digital de Centre. El projecte d’Acceleració de la transformació digital dels centres que comporta el PEDC, ens obligava, de tota manera, a actualitzar ràpidament aquest pla, ja que la realitat pel que fa equipaments ha canviat substancialment.

Us enllacem el site de la nostra Estratègia Digital de Centre (EDC), tot i que encara està en construcció.