Erasmus Plus

Les professores Gemma Aldevert i Marta Escolà estan realitzant una mobilitat de “jobshadowing” al centre OŠ Župa Dubrovačka de Mlini, Croàcia. Avui, coincidint amb el Dia Europeu de les Llengües, han presentat la realitat lingüística a l’Ins Alcarràs.
L’acció es porta a terme dins del projecte Erasmus+ i té com objectiu observar bones pràctiques en aspectes d’inclusió i cohesió en centres europeus. A més, ens ofereix la possibilitat de donar a conéixer el nostre centre i establir vincles per futures cooperacions amb alumnat.