UNI fira Graus edició especial Catalunya

Les universitats catalanes que havien de participar al Saló de l’Ensenyament han organitzat i impulsat la fira virtual de graus UNIfira, on atendrem les teves consultes a través d’estands i de xats virtuals.
Què trobaràs a UNIfira?
Informació sobre tots els graus de les universitats catalanes i centres adscrits
Vídeos dels graus
El test “Quin grau t’escau”, perquè sàpigues quins estudis s’ajusten més als teus interessos, capacitats i habilitats
Xats amb les universitats i amb els centres adscrits
Tindrem oberts una sèrie de xats perquè ens facis les consultes que vulguis; et respondrem de les 10.00 a les 14.00 i de les 15.00 a les 19.00 hores I moltes coses més

Noms de dona

Per commemorar el Dia de la dona els alumnes de 4t d’optativa de Dibuix i 1r ESO han creat una pancarta amb els noms de dones de les seves famílies. Els noms s’han creat amb la tècnica del lettering.

Dia de la llengua materna

Avui es commemora el Dia de la Llengua Materna. Des del Departament de Llengües Estrangeres l’hem volgut celebrar amb tots els grups del centre. L’alumnat ha pogut fer visible la rica diversitat lingüística de l’Ins Alcarràs a través de l’elaboració d’uns pósters amb les… Llegeix més»

Formació pla d’empresa (2)

Continuant amb la formació oferta per Global Lleida per tal d’elaborar un pla d’empresa, els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen Economia de l’Empresa,  han après  de la mà de Pere Sierra, professor associat de l’Udl , que no sols cal tenir una bona idea de negoci sinó que cal estudiar la seva viabilitat i per fer-ho necessitem realitzar un bon pla d’inversió i finançament.
Un taller pràctic on s’han aplicat els conceptes estudiats a classe.

Estades d’immersió lingüistíca en llengua anglesa a 2n ESO

S’informa que a través del programa operatiu del Fons Social Europeu, l’INS Alcarràs ha estat assignat amb places per participar en Estades d’Immersió Lingüística en Llengua Anglesa a l’alberg Torre Ametller de Cabrera de Mar. Les estades tenen una durada de 3 dies lectius, del 9 al 11 de març de 2020, durant els que els alumnes treballaran el centre d’interès Reporter’s Research (activitats relacionades amb el món periodístic) amb els professors acompanyants i monitors especialitzats.

Les estades d’immersió lingüística estan adreçades a l’alumnat de 2n de l’ESO i tant l’allotjament com les activitats estan finançades pel Fons Social Europeu a través del Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i el Suport en l’Educació, gestionat, a l’Estat espanyol, pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.

EFEC (2)

Els nostres alumnes de 4rt d’ESO D’economia, continuen amb les jornades d’EFEC.
Aquest cop han realitzat el taller Endeutar-se? Amb seny!

Aqui, han pogut veure, de forma pràctica les conseqüències que impliquen endeutar-se, quina és la diferència entre un interès nominal i la Tasa Anual Equivalent ( aspectes que s’han de tenir en compte quan demanes un prèstec) i finalment quines diferències hi han entre les targetes de crèdit i les de dèbit pel que fa als pagaments d’interessos.
De ben segur que a partir d’ara, es llegiràn la lletra petita!