Dia de sortides

Avui dijous, pràcticament tot l’alumnat de l’institut ha estat de sortida o bé realitzant activitats no estrictament acadèmiques.

L’alumnat de 1r d’ESO ha anat a Barcelona. Allí ha visitat el Museu del Barça i ha fet un tour en llengua anglesa al Museu Olímpic.

A Cardona l’alumnat de 2n d’ESO ha pogut conèixer de primera mà les Mines de Sal, on han dut a terme uns tallers científics, i a continuació han realitzat una visita comentada al Castell.

Els grups de 3r d’ESO han gaudit de la Gimcana Matemàtica pels carrers d’Alcarràs.

L’alumnat de Batxillerat ha passat tot el dia a Barcelona, on ha gaudit de l’obra de Dagoll Dagom “L’alegria que passa” i ha pogut visitar el centre de cultura i memòria del Born.